Bc. Daniel Hrbolka

Diplomová práce

Využití mediálního monitoringu a kvantitativní analýzy v oblasti sportovního marketingu

Application of Media Monitoring and Quantitative Analysis in the Field of Sports Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na představení základních přístupů k problematice monitoringu medií a kvantitativního rozboru dat s důrazem na aplikaci těchto nástrojů v oblasti sportovního marketingu. První část obsahuje související teoretická východiska z oblastí sportovního marketingu, médií a jejich analýzy. Praktická část uvádí výsledky průzkumu daného tématu mezi zástupci různých sportovních …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the presentation of basic approaches to agenda of media monitoring and quantitative data analysis with emphasis on the application of these tools in the field of sports marketing. First part includes related theoretical background in fields of sports marketing, media and its analysis. Practical part introduces results from survey of the topic among representatives from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií