Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka – Bc. Lenka HORNÍKOVÁ
Bc. Lenka HORNÍKOVÁ
Diplomová práce
Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka
Pupil with cognitive disadvantage with regard to Czech language teaching
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oslabením kognitivního výkonu ve smyslu hraničního nadání a výukou žáků s tímto limitem ve vzdělávacím oboru Český jazyk a literatura. Teoretická část práce pojednává o základních poznatcích této problematiky, vymezením pojmů a cílové skupiny, medicinskou diagnostikou, fenoménem inteligence, etiologií daného limitu, obrazem jedince s oslabením kognitivního výkonu v rovině …víceAbstract:
The thesis deals with cognitive disadvantege as a borderline intellectual functioning and education pupils with this limit in Czech language in elementary school. The theoretical part of the basic knowledge of this issue, defining the concepts and target groups, medical diagnostics, the intelligence, etiology, the image of individuals with cognitive disadvantage at the level of psychological and educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORNÍKOVÁ, Lenka. Žák s oslabením kognitivního výkonu s přihlédnutím k výuce českého jazyka. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Příprava dítěte se lehkou mentální retardací a hraničním pásmem na profesní budoucnost
Helena ORSÁGOVÁ -
Textový editor - předmět rozšiřující Český jazyk, Anglický jazyk a Informatiku
Emil HORKÝ -
Motivace studentů SŠ v předmětu český jazyk
Vilma JANDOVÁ -
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Tereza Holzerová -
Využití umělé inteligence pro efektivní výuku ruštiny: analýza a implementace
Pavlína Vrbová -
Vzdělávání osob se zrakovým znevýhodněním v mladším školním věku
Hana Kozlerová -
Systém duálního vzdělávání a možnosti jeho uplatnění ve středním odborném vzdělávání
Leoš Kočička -
Systém vzdělávání ve Velké Británii - reformy a jejich dopad na úroveň vzdělávání
Lucie Ungerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses cl0f6x cl0f6x/2
21. 4. 2016