Bc. Jana Kadavá

Master's thesis

Persuasive Strategies in Iphone Advertisement

Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá persvazivními strategiemi v audiovizuálních reklamách na iPhone v letech 2007 až 2017. Práce zkoumá využití znaků mluveného a psaného jazyka, aby zjistila, která z těchto variant v reklamách na smartphone převažuje. Práce se dále zabývá audiovizuálními prostředky a jejich efektem na diváky. Posledním záměrem práce je prozkoumat vývoj reklam a telefonu iPhone během těchto …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with persuasive strategies in audiovisual commercials promoting iPhone from 2007 to 2017. The thesis examines the employment of features of spoken and written language in order to find out which of these varieties prevail in advertising of smartphones. The thesis further analyses audiovisual properties and their effect on the audience. Lastly, the thesis will investigate the …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 2. 2021
  • Vedúci: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / odbor:
Philology / English Language and Literature

Práce na příbuzné téma

Všechny práce