Persuasive Strategies in Iphone Advertisement – Bc. Jana Kadavá
Bc. Jana Kadavá
Diplomová práce
Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá persvazivními strategiemi v audiovizuálních reklamách na iPhone v letech 2007 až 2017. Práce zkoumá využití znaků mluveného a psaného jazyka, aby zjistila, která z těchto variant v reklamách na smartphone převažuje. Práce se dále zabývá audiovizuálními prostředky a jejich efektem na diváky. Posledním záměrem práce je prozkoumat vývoj reklam a telefonu iPhone během těchto …víceAbstract:
This diploma thesis deals with persuasive strategies in audiovisual commercials promoting iPhone from 2007 to 2017. The thesis examines the employment of features of spoken and written language in order to find out which of these varieties prevail in advertising of smartphones. The thesis further analyses audiovisual properties and their effect on the audience. Lastly, the thesis will investigate the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zc99j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
David Srp -
Zápor v angličtině: prostředky a sémantika se zvláštním zaměřením na použití "a", "any" a nulového členu
Ivana BLAHOUTOVÁ -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Persuasive strategies in political speeches: A contrastive analysis of Barack Obama's and Donald Trump's electoral speeches
Jana Veselá