Destinační management oblasti Český Krumlov Region – Bc. Michal Březina
Bc. Michal Březina
Diplomová práce
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje destinační management a marketing oblasti Český Krumlov Region a dopady cestovního ruchu na město Český Krumlov v kontextu dlouhodobé udržitelnosti. Autor pro potřeby rozboru dané problematiky využívá výzkumných metod jako je dotazníkové šetření určené pro místní obyvatele, nebo řízené rozhovory realizované se členy klíčových stakeholderů v rámci oblasti cestovního ruchu …víceAbstract:
This diploma thesis analyzes the destination management and marketing of the Český Krumlov Region and the impacts of tourism on the city of Český Krumlov in the context of long-term sustainability. To analyze the issue, the author uses research methods such as a questionnaire survey intended for the local residents, or structured interviews conducted with members of major stakeholders in the field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/d6dm6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková