Destinační management oblasti Český Krumlov Region – Bc. Michal Březina
Bc. Michal Březina
Master's thesis
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje destinační management a marketing oblasti Český Krumlov Region a dopady cestovního ruchu na město Český Krumlov v kontextu dlouhodobé udržitelnosti. Autor pro potřeby rozboru dané problematiky využívá výzkumných metod jako je dotazníkové šetření určené pro místní obyvatele, nebo řízené rozhovory realizované se členy klíčových stakeholderů v rámci oblasti cestovního ruchu …moreAbstract:
This diploma thesis analyzes the destination management and marketing of the Český Krumlov Region and the impacts of tourism on the city of Český Krumlov in the context of long-term sustainability. To analyze the issue, the author uses research methods such as a questionnaire survey intended for the local residents, or structured interviews conducted with members of major stakeholders in the field …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/d6dm6/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Reader: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková