Bc. Zdeněk STEINER

Bakalářská práce

Metafory v reklamních sloganech

Metaphors in advertising slogans
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to give the readers basic knowledge of advertising, its types and history. Current study also examines the question of differences between the advertising and the vocational texts. It also studies the main concepts of the advertising language and in particular the usage of metaphors in the advertising slogans. The last part is dedicated to the advertising text …více
Abstract:
Účelem této bakalářské práce je seznámit čtenáře se základní znalostí reklamy, jejím rozdělením a historií. Tato práce také zkoumá otázku rozdílů mezi reklamními a odbornými texty. Práce se rovněž zabývá zakladními složkami reklamního jazyka a zejména použitím metafor v reklamních sloganech. Závěrečná část práce je věnována analýze reklamních textů z lingvistického hlediska.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor: 8438

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Katarína Nemčoková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STEINER, Zdeněk. Metafory v reklamních sloganech. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.