Slevové portály - výhody a rizika v oblasti HoReCa segmentu – Marek Šafránek
Marek Šafránek
Bachelor's thesis
Slevové portály - výhody a rizika v oblasti HoReCa segmentu
Discount portals: advantages and risks in the HoReCa segment
Abstract:
Slevové portály zaznamenávají již pár let rozmach nejen v České republice a český zákazník na ně slyší. Od roku 2010 je využívá stále více lidí a zdá se, že nejinak tomu bude i v letech následujících, kdy i význam některých slevových portálů poroste. Má práce se zabývá slevovými portály a jejich využitím v oblasti HoReCa, tedy segmentu hotelů a restaurací v České republice. Práce je rozdělena na tři …moreAbstract:
Discount portals have been popular for a few years not only in the Czech Republic and Czech customers really love them. Since 2010, such portals have been used by more and more people and it seems it would remain the same in the following years, and the importance of some discount sites would grow. My work focuses on discount portals and their use in the HoReCa field, a segment of hotel and restaurant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12162/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Eva Klánová
- Reader: Ing. Martina Sochůrková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Vývoj mobilní aplikace pro slevový portál
Maxym Kostevych -
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
Analýza a implementace slevového portálu
Daniel Zbořil -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
Patricie Vindušková -
Využití, klady a zápory tzv. "slevových portálů", ve vztahu na hotelový provoz.
Barbora Kačerová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová