Bc. Kateřina Grubnerová

Diplomová práce

Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev

Discount portals and their place in marketing of discount providers
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice slevových portálů, jako fenoménu ve způsobu propagace poslední doby. Práce si klade za cíl objasnit motivy propagace podniků prostřednictvím slevových portálů. Teoretická část se věnuje vývoji marketingu, typologii zákazníků a volbě hodnoty. Následně podává teoretický přehled o marketingových aktivitách, marketingovém výzkumu a jeho průběhu. Nedílnou součástí …více
Abstract:
This thesis deals with the discount portals as the phenomenon of last years. The work mainly focuses on explaining the motives of discount providers to promote their company via discount portals. The theoretic part deals with the development of marketing, types of customers and the choice of value. Then it explains the theoretical summary about the marketing activities, marketing research and its running …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Pavel Nesejt
  • Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní