Slevové portály - výhody a rizika v oblasti HoReCa segmentu – Marek Šafránek
Marek Šafránek
Bakalářská práce
Slevové portály - výhody a rizika v oblasti HoReCa segmentu
Discount portals: advantages and risks in the HoReCa segment
Anotace:
Slevové portály zaznamenávají již pár let rozmach nejen v České republice a český zákazník na ně slyší. Od roku 2010 je využívá stále více lidí a zdá se, že nejinak tomu bude i v letech následujících, kdy i význam některých slevových portálů poroste. Má práce se zabývá slevovými portály a jejich využitím v oblasti HoReCa, tedy segmentu hotelů a restaurací v České republice. Práce je rozdělena na tři …víceAbstract:
Discount portals have been popular for a few years not only in the Czech Republic and Czech customers really love them. Since 2010, such portals have been used by more and more people and it seems it would remain the same in the following years, and the importance of some discount sites would grow. My work focuses on discount portals and their use in the HoReCa field, a segment of hotel and restaurant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12162/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Eva Klánová
- Oponent: Ing. Martina Sochůrková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠAFRÁNEK, Marek. \textit{Slevové portály - výhody a rizika v~oblasti HoReCa segmentu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/cm5hxc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj mobilní aplikace pro slevový portál
Maxym Kostevych -
Návrh marketingové strategie pro nově vznikající slevový portál
Martin Vebr -
Analýza a implementace slevového portálu
Daniel Zbořil -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová -
Vliv marketingové strategie na úspěšnost slevového portálu a na zákazníka
Patricie Vindušková -
Využití, klady a zápory tzv. "slevových portálů", ve vztahu na hotelový provoz.
Barbora Kačerová -
Slevové portály a jejich místo v marketingu poskytovatele slev
Kateřina Grubnerová -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová