Bc. Monika Gregorová

Bakalářská práce

Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu

Application of marketing activities in order to improve efficiency of presentation of Radar systems producer at a fair
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku marketingových aktivit a to z pohledu výrobce radiolokačních systémů. V teoretické části práce je vymezený teoretický rámec řešené problematiky, a to v podmínkách postavení výrobce radiolokačních systémů v aktuálním tržním prostředí. V praktické části je analýze podstoupen konkrétní podnik a to s využitím vybraných analytických metod. V poslední části práce jsou na …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the problem of marketing activities from the view of a manufacturer of radiolocation systems. In the theoretical part it defines the theoretical framework of the solved problem, in terms of position of the manufacturer of radiolocation systems in the current market environment. In the practical part there is analysed a specific company, using selected analytical methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Gregorová, Monika. Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích