Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu – Bc. Monika Gregorová
Bc. Monika Gregorová
Bakalářská práce
Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu
Application of marketing activities in order to improve efficiency of presentation of Radar systems producer at a fair
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku marketingových aktivit a to z pohledu výrobce radiolokačních systémů. V teoretické části práce je vymezený teoretický rámec řešené problematiky, a to v podmínkách postavení výrobce radiolokačních systémů v aktuálním tržním prostředí. V praktické části je analýze podstoupen konkrétní podnik a to s využitím vybraných analytických metod. V poslední části práce jsou na …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the problem of marketing activities from the view of a manufacturer of radiolocation systems. In the theoretical part it defines the theoretical framework of the solved problem, in terms of position of the manufacturer of radiolocation systems in the current market environment. In the practical part there is analysed a specific company, using selected analytical methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Dalibor Gottwald
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREGOROVÁ, Monika. \textit{Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/cmf25g/.
Jak správně citovat práci
Gregorová, Monika. Aplikace marketingových aktivit ke zvýšení efektivity prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Aneta Fišáková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Věra Mašková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Barbora Čejková -
Analýza konkurence na trhu šperků
Kristýna Jančáková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Michaela Pavlíková -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Tereza Peštová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
František Káš -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Veronika Tošnerová