Analýza potenciálu e-aukcí pro veřejné služby v České republice – Martina Jurčová
Martina Jurčová
Diplomová práce
Analýza potenciálu e-aukcí pro veřejné služby v České republice
Analysis of E-Auction Potential for Public Services Market in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na to, jak je v současné době využíváno elektronických aukcí na trhu nemocnic, lázeňských zařízení a městských úřadů. Bylo zjišťováno, za jakého důvodu se tyto instituce rozhodly pro využívání elektronických aukcí, jaké jsou jejich výhody a nevýhody, s jakým poskytovatelem spolupracují a také na jaké komodity se zaměřují. Výsledky z výzkumu budou použity pro společnost NAR …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on that how are currently used electronic auctions on the market of hospitals, spa facilities and municipal authorities. It was determined why these institutions decided to use electronic auctions, what are their advantages and disadvantages, which provider they co-operate with and what commodities are they focused on. The results of the survey will be used for NAR marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90674
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: Lubomír Urbánek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Nákupní marketingový mix v UNIVER, spol. s r. o.
Lenka Havrdová -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix zvolené značky
Dominika Martincová -
Vliv marketingového mixu na nákupní chování zákazníků
Martin Kolovratník -
Critical success factorst of B2B e-marketplaces’ marketing mix
Jan Krchňák -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová