Spotrebiteľské preferencie mladých na trhu cestovného ruchu – Lenka Kollárová
Lenka Kollárová
Bakalářská práce
Spotrebiteľské preferencie mladých na trhu cestovného ruchu
Spotřebitelské preference mladých na trhu cestovního ruchu
Anotace:
Kollárová, L. Spotřebitelské preference mladých na trhu cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato bakalářská práce je zaměřena na preference mladých lidí z České republiky ve věku 19 až 30 let v oblasti cestovního ruchu. Hlavním cílem této práce je vysvětlení spotřebitelského chování zvoleného segmentu na trhu cestovního ruchu a následné vyslovení doporučení v …víceAbstract:
Kollárová, L. Consumer preferences of young people in the tourism market. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.This bachelor thesis focuses on consumer preferences of young people from Czech Republic aged between 19 to 30 in a tourism market. The main objective of this work is to explain consumer behavior of the given age group in the tourism market and to subsequently make recommendations …víceAbstract:
Kollárová, L. Spotrebiteľské preferencie mladých na trhu cestovného ruchu. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Táto bakalárska práca je zameraná na preferencie mladých ľudí z Českej republiky vo veku 19 až 30 rokov v oblasti cestovného ruchu. Hlavným cieľom tejto práce je vysvetlenie spotrebiteľského správania zvoleného segmentu na trhu cestovného ruchu a následné vyslovenie odporúčaní …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
- Oponent: Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Antikonzumerismus nové formy spotřebitelského chování
Lukáš Písecký -
Spotrebiteľské správanie na trhu s alternatívnou medicínou
Michaela Ďanovská -
Green marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Michal Gajdoš -
Vývoj Influencer marketingu a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie
Alexander Adam -
Význam veľtrhov cestovného ruchu pre generáciu Y
Vanda Jánošová -
Spotrebné zvyklosti seniorov v oblasti cestovného ruchu
Kristína Šivová -
Pinterest.com ako nová forma bezplatnej podpory cestovného ruchu
Kristína Masaryková -
Typologie chování zákazníků na trhu cestvního ruchu
Eva Hvizdová