Předčítání dětem předškolního věku, cesta k předčtenářské gramotnosti – Kristina HALFAROVÁ
Kristina HALFAROVÁ
Bakalářská práce
Předčítání dětem předškolního věku, cesta k předčtenářské gramotnosti
Reading to pre-school children, a way of forming pre-reading literacy
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na předčtenářskou gramotnost a možné cesty, které k jejímu budování vedou a které ji následně ovlivňují. V centru pozornosti proto stojí předčítání dětem předškolního věku. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se zaobírá charakteristikou dítěte předškolního věku, vymezuje základní pojmy jako je gramotnost a předčtenářská gramotnost, zabývá …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on pre-reading literacy and possible ways that lead to its building and which subsequently influence it. Reading of preschool children is therefore the focus of attention. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the characteristics of preschool children, defines basic concepts such as literacy and pre-reading literacy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALFAROVÁ, Kristina. Předčítání dětem předškolního věku, cesta k předčtenářské gramotnosti. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka geografie a geografických témat na středních odborných školách v České republice – analýza RVP, podmínky, příležitosti a realita.
David Šulc -
Analýza RVP GV z pohledu vnitropředmětových vazeb ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace
Alžběta BACHUROVÁ -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Veronika Vyoralová -
Rozvoj předčtenářské gramotnosti dítěte předškolního věku
Zuzana TOMÁŠKOVÁ -
Předčtenářská gramotnost v mateřských školách a školních družinách
Hana ČERNÁ -
Předčtenářská gramotnost dětí předškolního věku na vybraných mateřských školách v litoměřickém okrese
Renáta ŠINDELÁŘOVÁ -
Škola očima dítěte předškolního věku
Lenka Kobédová