Využití vybraných aktivizačních metod v různých fázích vyučovacích hodin chemie – Bc. Aneta Gregorová
Bc. Aneta Gregorová
Master's thesis
Využití vybraných aktivizačních metod v různých fázích vyučovacích hodin chemie
Use of selected activating methods in different phases of chemistry lessons
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou souboru chemických didaktických her, které lze využít ve výuce u žáků osmého a devátého ročníku základní školy. Práce obsahuje teoretický úvod do dané problematiky s vysvětlením základních pojmů. Dále jsou vytvořeny hry na chemická témata soli, uhlovodíky a chemie a životní prostředí. Soubor obsahuje dvanáct chemických her různých typů zaměřujících se na různé fáze …moreAbstract:
This Master Thesis deals with creation of chemical didactic games that can be used in education of primary 8th and 9th grade students. Thesis contains theoretical introduction with explanations of relevant concepts. There are also created chemical games about themes of salt, hydrocarbon and chemistry and environmental. Portfolio contains twelve different types of chemical games focused on specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jkhb7/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Adéla Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREGOROVÁ, Aneta. \textit{Využití vybraných aktivizačních metod v různých fázích vyučovacích hodin chemie}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/cmxic1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry / Lower Secondary School Teacher Training in Chemistry
Theses on a related topic
-
Duolingo in the Teaching Process
Lukáš Skopal -
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Výukové metody odborných předmětů používané na středních odborných školách
Petra Weiserová -
Výuka výchovy k občanství prostřednictvím autorské didaktické hry
Jan Voříšek -
Didaktické hry do výuky matematiky zaměřené na násobení a dělení přirozených čísel v oboru malé násobilky
Hana Harťanská -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková