Mgr. Martin Koutný

Bakalářská práce

Efektivita reklamní kampaně

Effectiveness of the promotional campaign
Anotace:
Anotace Koutný, M. Efektivnost reklamní kampaně. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sportovních studií, 2013. Cílem bakalářské práce je sledování efektivity zadaných reklamních strategií a jednotlivých mediálních kanálů. V teoretické časti je popsána charakteristika médii, marketingového mixu a analýza Jihomoravských médií. V této části jsou popsány vytipované firmy zadávající …více
Abstract:
Annotation Koutny, M. The effectiveness of the promotional campaigns. Bachelor of the thesis. Brno: Masaryk University in Brno, Faculty of Sports Studies, 2013. The aim of thesis is to observe an effectiveness of promotional strategies and effectiveness of individual media channels. The theoretical part describes the characteristics of the media, marketing mix and analysis of the South Moravian media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Mach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu