Mgr. Martin Koutný
Bachelor's thesis
Efektivita reklamní kampaně
Effectiveness of the promotional campaign
Anotácia:
Anotace Koutný, M. Efektivnost reklamní kampaně. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sportovních studií, 2013. Cílem bakalářské práce je sledování efektivity zadaných reklamních strategií a jednotlivých mediálních kanálů. V teoretické časti je popsána charakteristika médii, marketingového mixu a analýza Jihomoravských médií. V této části jsou popsány vytipované firmy zadávající …viacAbstract:
Annotation Koutny, M. The effectiveness of the promotional campaigns. Bachelor of the thesis. Brno: Masaryk University in Brno, Faculty of Sports Studies, 2013. The aim of thesis is to observe an effectiveness of promotional strategies and effectiveness of individual media channels. The theoretical part describes the characteristics of the media, marketing mix and analysis of the South Moravian media …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iqdjz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Mach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace společnosti Media Channel, a.s. z pohledu marketingového mixu
Tereza Turková -
Social Media as a Sales Channel
Kirill Denissov -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková