Mgr. Martin Koutný
Bachelor's thesis
Efektivita reklamní kampaně
Effectiveness of the promotional campaign
Abstract:
Anotace Koutný, M. Efektivnost reklamní kampaně. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sportovních studií, 2013. Cílem bakalářské práce je sledování efektivity zadaných reklamních strategií a jednotlivých mediálních kanálů. V teoretické časti je popsána charakteristika médii, marketingového mixu a analýza Jihomoravských médií. V této části jsou popsány vytipované firmy zadávající …moreAbstract:
Annotation Koutny, M. The effectiveness of the promotional campaigns. Bachelor of the thesis. Brno: Masaryk University in Brno, Faculty of Sports Studies, 2013. The aim of thesis is to observe an effectiveness of promotional strategies and effectiveness of individual media channels. The theoretical part describes the characteristics of the media, marketing mix and analysis of the South Moravian media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/iqdjz/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Jan Mach
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Theses on a related topic
-
Mobilní aplikace společnosti Media Channel, a.s. z pohledu marketingového mixu
Tereza Turková -
Social Media as a Sales Channel
Kirill Denissov -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
Martina Hlaváčková