Mgr. Martin Koutný

Bachelor's thesis

Efektivita reklamní kampaně

Effectiveness of the promotional campaign
Abstract:
Anotace Koutný, M. Efektivnost reklamní kampaně. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sportovních studií, 2013. Cílem bakalářské práce je sledování efektivity zadaných reklamních strategií a jednotlivých mediálních kanálů. V teoretické časti je popsána charakteristika médii, marketingového mixu a analýza Jihomoravských médií. V této části jsou popsány vytipované firmy zadávající …more
Abstract:
Annotation Koutny, M. The effectiveness of the promotional campaigns. Bachelor of the thesis. Brno: Masaryk University in Brno, Faculty of Sports Studies, 2013. The aim of thesis is to observe an effectiveness of promotional strategies and effectiveness of individual media channels. The theoretical part describes the characteristics of the media, marketing mix and analysis of the South Moravian media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jan Mach

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií