Projektová metoda jako nástroj rozvoje logického myšlení – Šárka Müllerová
Šárka Müllerová
Diplomová práce
Projektová metoda jako nástroj rozvoje logického myšlení
Project method as a tool for development of logical thinking
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou týkající se možností rozvoje schopností žáků prvního stupně základních škol řešit problémové úlohy. Věnována je především rozvoji logického myšlení žáků, a to prostřednictvím projektové metody. Pojmenovává a vymezuje kompetence, které je třeba u žáků rozvíjet a které vedou k osvojení si rozličných strategií řešení problémových úloh.Abstract:
This diploma thesis deals with issues as regards possible ways of development and progress the abilities of primary school pupils to solve problem tasks. It's focused on development of pupil's logical thinking by means of the project method. It defines and determines competence of pupils that are necessary to develop and that are leading to the adoptation of different ways and strategies of solving …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Jana Příhonská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Müllerová, Šárka. Projektová metoda jako nástroj rozvoje logického myšlení. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Názory rodičů na inkluzi žáků na prvním stupni základní školy
Libuše Ondrušková -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Vliv intervenčního programu na úroveň rychlostních schopností žáků na prvním stupni základních škol
Lucie MRŇÁKOVÁ -
Zátěž a podpora začínajících učitelů - mužů na 2. stupni základní školy a nižším stupni gymnázia
Ondřej Smutný -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Rytmické činnosti ve výuce hudební výchovy na II. stupni základních škol a nižším stupni gymnázií
Darina Lukášová
Název
Vložil
Vloženo
Práva