Anna Maslikova

Diplomová práce

Growth strategies for Czech car dealerships facing market disruptions: case study of Autosalon Klokočka

Růstové strategie českých autobazarů čelících narušení trhu: případová studie Autosalonu Klokočka
Anotace:
Pandemie COVID-19 urychlila probíhající změny na světovém automobilovém trhu. Narušení dodavatelského řetězce, vzestup témat CASE, zasahování výrobců do distribučních kanálů - všechny tyto faktory přispívají k tomu, že stávající obchodní model autosalonů nebude v příštích 3 až 5 letech dostačující. Přesvědčivé důkazy o probíhající transformaci a její složitosti přinášíme na globálním i českém trhu …více
Abstract:
The COVID-19 pandemic has accelerated the ongoing transition in the global automobile market. Disruptions of the supply chain, rise of CASE topics, manufacturers’ meddling with distribution channels - all these factors contribute to the notion that the existing business model of car dealerships will not be sufficient in the next 3 to 5 years. We provide compelling evidence of the ongoing transition …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Ladislav Tyll
  • Oponent: Natálie Badie

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86889