Srovnání spotřebitelského chování českého a UK spotřebitele při nákupu vybrané kategorie produktů – Josef Kolář
Josef Kolář
Bakalářská práce
Srovnání spotřebitelského chování českého a UK spotřebitele při nákupu vybrané kategorie produktů
Comparing behaviour of Czech and British consumer in purchasing one product category
Anotace:
Cílem mojí bakalářské práce je porovnání preferenci českého a britského spotřebitele při nákupu mobilního telefonu a jeho následného využití v každodenním životě. Dotazníkové šetření je prováděno elektronicky přímým odkazem, a to po dobu šesti týdnů. Výsledky dotazníkového šetření budou použity pro vyhodnocení nákupního chování a vztahu českého a britského spotřebitele k mobilnímu telefonu.Abstract:
The objective of my bachelor’s thesis is the comparison of Czech and British consumer in shopping preferences and the usage of their mobile phones in everyday life. An online survey with target questions relating to mobile phones purchasing and usage was implemented using a direct link to the database to store the responses received. The online survey was conducted over a period of six weeks. The results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘ, Josef. \textit{Srovnání spotřebitelského chování českého a~UK spotřebitele při nákupu vybrané kategorie produktů}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/cnrxpk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni