Srovnání spotřebitelského chování českého a UK spotřebitele při nákupu vybrané kategorie produktů – Josef Kolář
Josef Kolář
Bachelor's thesis
Srovnání spotřebitelského chování českého a UK spotřebitele při nákupu vybrané kategorie produktů
Comparing behaviour of Czech and British consumer in purchasing one product category
Abstract:
Cílem mojí bakalářské práce je porovnání preferenci českého a britského spotřebitele při nákupu mobilního telefonu a jeho následného využití v každodenním životě. Dotazníkové šetření je prováděno elektronicky přímým odkazem, a to po dobu šesti týdnů. Výsledky dotazníkového šetření budou použity pro vyhodnocení nákupního chování a vztahu českého a britského spotřebitele k mobilnímu telefonu.Abstract:
The objective of my bachelor’s thesis is the comparison of Czech and British consumer in shopping preferences and the usage of their mobile phones in everyday life. An online survey with target questions relating to mobile phones purchasing and usage was implemented using a direct link to the database to store the responses received. The online survey was conducted over a period of six weeks. The results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: Martin Přibyl, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘ, Josef. \textit{Srovnání spotřebitelského chování českého a~UK spotřebitele při nákupu vybrané kategorie produktů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/cnrxpk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni