Analýza komunikačních kanálů ve vybrané neziskové organizaci – Barbora Adamčíková
Barbora Adamčíková
Bakalářská práce
Analýza komunikačních kanálů ve vybrané neziskové organizaci
Analysis of communication channels in chosen non-profit organization
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat interní komunikační kanály používané v neziskové organizaci. Teoretická část definuje nejprve komunikaci jako celek a poté specifikuje firemní komunikaci, její důležitost v podniku, cíle a nutné kroky k jejímu efektivnímu vedení. Dále jsou zde uvedeny základní charakteristiky nestátních neziskových organizací. V praktické části je představena vybraná nezisková …víceAbstract:
The main objective of this Bachelor thesis is to analyse internal communication channels used in non-profit organization. Theoretical part of final thesis define communication as a complex, then specify the communication in company, focusing on targets and steps which leads to effective leadership. Also, in this part is described basic characteristic of non-profit organizations. The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Zuzana Hubinková
- Oponent: Klára Horáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73844
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.
Anna Hončíková -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Analýza kanálů interní komunikace v Dopravním podniku hl. m. Prahy, akciová společnost
Petr Lajner -
Interní komunikace SUPŠ Uherské Hradiště
Pavlína Presová