Einsatz von Mnemotechniken und Visualisierungen im Deutschunterricht – Monika ŽIŽKOVÁ
Monika ŽIŽKOVÁ
Diplomová práce
Einsatz von Mnemotechniken und Visualisierungen im Deutschunterricht
Application of mnemonics in German
Abstract:
Application of mnemonics and visualizations in GermanAbstract:
Využití memotechnik a vizualizace v hodinách německého jazyka
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martin Lachout, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽIŽKOVÁ, Monika. \textit{Einsatz von Mnemotechniken und Visualisierungen im Deutschunterricht}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/coa2ci/.
Jak správně citovat práci
ŽIŽKOVÁ, Monika. Einsatz von Mnemotechniken und Visualisierungen im Deutschunterricht. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Učitelství německého jazyka a literatury (KS)
Práce na příbuzné téma
-
Einsatz von Mnemotechniken im Deutschunterricht
Monika ŽIŽKOVÁ -
Wirksamkeit der Nachhilfe und des unterstützenden Lehrkraftverhaltens auf das Lernen des Deutschen als Fremdsprache bei sozial benachteiligten SchülerInnen
Tomáš Šíma -
Mobile Apps und das Lernen der deutschen Sprache in der Grundschule
Markéta Taláková -
DaF-Lernen mit Bewegung
Michaela Fopová Buchbergerová -
(Un)Lust Deutsch zu lernen? Motivierung zum Deutschlernen in der Berufsschule aus Perspektive der Aktionsforschung.
Lenka Hernová -
J. M. Simmels „Hurra, wir leben noch“ als Lernmaterial im interkulturellen Lernen im DaF
Franziska Nagelová -
Lernen durch Hören und Sehen (Potenzial und Einsatz authentischer Spielfilme im Unterrich Deutsch als Fremdsprache)
Pavla Petrová -
Unterrichten lernen: Methoden und ihre Umsetzung in den Curricula der Lehramtsstudien an ausgewählten Universitäten in der Tschechischen Republik
Veronika Šašinková