Stavební kutilové jako zákazníci – Bc. Martin Gregar
Bc. Martin Gregar
Master's thesis
Stavební kutilové jako zákazníci
Crafters as business customers
Anotácia:
GREGAR, M. Stavební kutilové jako zákazníci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 20018.Cílem diplomové práce bylo proniknout do segmentu stavebních kutilů a charakterizovat jej a následně navrhnout doporučení, jak tento segment oslovit s nabídkou produktů a služeb. Dat pro práci byla sbírána v online dotazníkovém šetření (n = 305) a zároveň hloubkovými rozhovory (n = 30). Následně byly …viacAbstract:
GREGAR, M. Crafters as business customers. Diploma thesis. Brno: Mendel Univer-sity, 2018.The aim of the diploma thesis was to penetrate the segment of people who like the DIY construction, characterize it and subsequently suggest recommendations how to address this segment with the offer of products and services. Data was collected via online questionnaire survey (n = 305) and in-depth interviews …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková