Analýza postojové věrnosti na trhu kolových nápojů – Vendula Compelová
Vendula Compelová
Master's thesis
Analýza postojové věrnosti na trhu kolových nápojů
Analysis of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Anotácia:
Tématem diplomové práce je analyzovat postojovou věrnost na trhu kolových nápojů ve dvou odlišných geografických oblastech – v České republice a ve Španělsku. Cílem této práce je především analyzovat, které segmentační proměnné ovlivňují tendence k postojové věrnosti a zároveň identifikovat klíčové i vedlejší faktory, které ovlivňují výběr značky kolového nápoje. Tato práce navíc zkoumá rozdíly v postojové …viacAbstract:
The topic of this diploma thesis is to analyze the attitude loyalty on the cola drinks market in two different geographical areas - in the Czech Republic and Spain. The main aim of this study is to analyze which segmentation variables influence the tendency towards attitude loyalty and at the same time to identify the key and minor factors that influence the choice of the cola drink brand. In addition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135729
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedúci: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Jan Kadlec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
Denisa BABULIAKOVÁ -
Hodnocení výkonnosti podniků vyrábějících nealkoholické nápoje v České republice
Kristýna Poulíková -
Dopad cenové regulace nealkoholických nápojů
Lucie Šťastná -
Analýza postojové věrnosti na trhu energetických nápojů
Kristýna Šestáková -
Analýza cenové elasticity poptávky po alkoholických nápojích - řízený experiment
Petr Kalát -
Vliv ceny na percepci chuti nápoje kombucha
David Pachl -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara