Bc. Jan Jindrák
Bachelor's thesis
Proces vytváření image firmy.
Process of creating a company image.
Abstract:
Práce zkoumá význam procesu vytváření image firmy. Objasňují se a vysvětlují se termíny, které jsou v souvistlosti s procesem vytváření image firmy. V práci se zabývám zejména firemní identitou, firemním designem, kulturou a osobností firmy. Získané vědomosti o problematice aplikuji na kulturní subjekt. Pro analýzu a navržení koncepce na vytvoření image jsem si vybral existující galerii The Chemistry …moreAbstract:
The work explores the process of creating the importance of corporate image. Clarify and explain the terms that are in the process of creating souvistlosti company's image. At work I deal primarily with corporate identity, corporate design, culture and personalities of the company. Acquired knowledge is applied to the issue of cultural organization. For analysis and design concepts to create the image …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/o0ws2/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá