Bc. Jan Jindrák
Bakalářská práce
Proces vytváření image firmy.
Process of creating a company image.
Anotace:
Práce zkoumá význam procesu vytváření image firmy. Objasňují se a vysvětlují se termíny, které jsou v souvistlosti s procesem vytváření image firmy. V práci se zabývám zejména firemní identitou, firemním designem, kulturou a osobností firmy. Získané vědomosti o problematice aplikuji na kulturní subjekt. Pro analýzu a navržení koncepce na vytvoření image jsem si vybral existující galerii The Chemistry …víceAbstract:
The work explores the process of creating the importance of corporate image. Clarify and explain the terms that are in the process of creating souvistlosti company's image. At work I deal primarily with corporate identity, corporate design, culture and personalities of the company. Acquired knowledge is applied to the issue of cultural organization. For analysis and design concepts to create the image …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o0ws2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace ve vybraném podniku
Stanislav Hruza -
Firemní kultura a firemní komunikace
Alexandra Polejová