Bc. Jan Jindrák

Bakalářská práce

Proces vytváření image firmy.

Process of creating a company image.
Anotace:
Práce zkoumá význam procesu vytváření image firmy. Objasňují se a vysvětlují se termíny, které jsou v souvistlosti s procesem vytváření image firmy. V práci se zabývám zejména firemní identitou, firemním designem, kulturou a osobností firmy. Získané vědomosti o problematice aplikuji na kulturní subjekt. Pro analýzu a navržení koncepce na vytvoření image jsem si vybral existující galerii The Chemistry …více
Abstract:
The work explores the process of creating the importance of corporate image. Clarify and explain the terms that are in the process of creating souvistlosti company's image. At work I deal primarily with corporate identity, corporate design, culture and personalities of the company. Acquired knowledge is applied to the issue of cultural organization. For analysis and design concepts to create the image …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace