Možnosti efektivnější marketingové komunikace pivovaru Hols, a.s. – Ing. Kristýna Solničková
Ing. Kristýna Solničková
Master's thesis
Možnosti efektivnější marketingové komunikace pivovaru Hols, a.s.
Possibilites of more effective Marketing Communication of the Hols Brewery
Anotácia:
Téma této diplomové práce, „Možnosti efektivnější marketingové komunikace pivovaru HOLS, a. s.“, jsem si zvolila především z těchto důvodů - důležitost efektivní marketingové komunikace a aktuálnosti dané tématiky. Druhým neméně významným důvodem byl zájem samotného pivovaru HOLS, a.s. Pro lepší orientaci v tématu, je první část práce je věnována stručnému představení marketingové komunikace, jejím …viacAbstract:
The topic of this diploma work, “Possibilities of more effective Marketing Communication of the HOLS Brewery”, has been chosen especially for these reasons – the importance of efficient marketing communication and topicality of given theme. The next very important reason is the interest of the HOLS brewery itself. In order to provide better orientation in the topic, the first part of the work pays …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q63ng/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller