Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Lenka Šoltová
Lenka Šoltová
Bakalářská práce
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Anotace:
Bakalářská práce předkládá metodu fiktivního nákupu jako formu marketingového výzkumu. V teoretické části je specifikován pojem mystery shopping, který dává podklady pro praktickou část i pro reálný výzkum na prodejně. V průběhu šetření je porovnávána kvalita prozákaznických služeb ve dvou maloobchodních řetězcích s drogistickým zbožím a kosmetickými produkty. Data jsou získána prostřednictvím metody …víceAbstract:
The bachelor thesis presents the method of mystery shopping as a form of marketing research. The theoretical part specifies the term of mystery shopping, which provides the basis for the practical part and for real research in the store. During the survey, the quality of pro-customer services in two retail chains with drugstore goods and cosmetic products is compared. Data are obtained through observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/azvsm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kvěchová
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Lucie Nguyenová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Marketingový výzkum vybraných pojišťoven
Pavla Stachová -
Marketingový plán fitness centra a výzkum fyzické atraktivity
Jan Cvrček -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová