Lenka Šoltová

Bakalářská práce

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Anotace:
Bakalářská práce předkládá metodu fiktivního nákupu jako formu marketingového výzkumu. V teoretické části je specifikován pojem mystery shopping, který dává podklady pro praktickou část i pro reálný výzkum na prodejně. V průběhu šetření je porovnávána kvalita prozákaznických služeb ve dvou maloobchodních řetězcích s drogistickým zbožím a kosmetickými produkty. Data jsou získána prostřednictvím metody …více
Abstract:
The bachelor thesis presents the method of mystery shopping as a form of marketing research. The theoretical part specifies the term of mystery shopping, which provides the basis for the practical part and for real research in the store. During the survey, the quality of pro-customer services in two retail chains with drugstore goods and cosmetic products is compared. Data are obtained through observation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kvěchová
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku