Bc. Pavla Stachová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum vybraných pojišťoven

Marketing research of selected insurance companies
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum vybraných pojišťoven se věnuje výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Rychnově nad Kněžnou. Ke sběru dat byla využita metoda mystery shopping - fiktivní nakupování. Práce je rozdělena na dvě části. První část je věnována teorii - marketing, marketingový výzkum, metody mystery shopping a pojištění. Druhá část je praktická, kde se hodnotí služby pojišťoven …více
Abstract:
Thesis on marketing research in selected insurance companies to research the quality of insurance services in Rychnov nad Kněžnou. To data collection method was used mystery shopping - imaginary shopping. The thesis is divided into two parts. The first part deals with the theory - marketing, marketing research, methods of mystery shopping and insurance. The second part is practical, where the value …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stachová, Pavla. Marketingový výzkum vybraných pojišťoven. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků