Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách – Lenka Šoltová
Lenka Šoltová
Bachelor's thesis
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Abstract:
Bakalářská práce předkládá metodu fiktivního nákupu jako formu marketingového výzkumu. V teoretické části je specifikován pojem mystery shopping, který dává podklady pro praktickou část i pro reálný výzkum na prodejně. V průběhu šetření je porovnávána kvalita prozákaznických služeb ve dvou maloobchodních řetězcích s drogistickým zbožím a kosmetickými produkty. Data jsou získána prostřednictvím metody …moreAbstract:
The bachelor thesis presents the method of mystery shopping as a form of marketing research. The theoretical part specifies the term of mystery shopping, which provides the basis for the practical part and for real research in the store. During the survey, the quality of pro-customer services in two retail chains with drugstore goods and cosmetic products is compared. Data are obtained through observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/azvsm/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Kateřina Kvěchová
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOLTOVÁ, Lenka. \textit{Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2021. Available from: https://theses.cz/id/corfaf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Marketingový výzkum metodou Mystery Shopping
Lucie Nguyenová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping- Marketingový výzkum v praxi
Šárka Samcová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Marketingový výzkum vybraných pojišťoven
Pavla Stachová -
Marketingový plán fitness centra a výzkum fyzické atraktivity
Jan Cvrček -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová