Lenka Šoltová

Bachelor's thesis

Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách

Abstract:
Bakalářská práce předkládá metodu fiktivního nákupu jako formu marketingového výzkumu. V teoretické části je specifikován pojem mystery shopping, který dává podklady pro praktickou část i pro reálný výzkum na prodejně. V průběhu šetření je porovnávána kvalita prozákaznických služeb ve dvou maloobchodních řetězcích s drogistickým zbožím a kosmetickými produkty. Data jsou získána prostřednictvím metody …more
Abstract:
The bachelor thesis presents the method of mystery shopping as a form of marketing research. The theoretical part specifies the term of mystery shopping, which provides the basis for the practical part and for real research in the store. During the survey, the quality of pro-customer services in two retail chains with drugstore goods and cosmetic products is compared. Data are obtained through observation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Kateřina Kvěchová
  • Reader: Ing. Marcela Juraszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management