Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu – Bc. Ekaterina Khodkevich
Bc. Ekaterina Khodkevich
Diplomová práce
Psychologické aspekty interkulturní komunikace a jejich aplikace v marketingu
Psychological aspects of intercultural communication and its application in marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických psychologických aspektů interkulturní komunikace v současnosti. Cílem práce je zkoumat zásady personální a skupinové komunikace, vymezení kulturních odlišností, vliv interkulturní komunikace na marketingové procesy společnosti. V teoretické části se definují základní psychologické pojmy mezilidské komunikace, kultury, komunikace v lidské společnosti …víceAbstract:
Master‘s thesis deals with specific psychological aspects of intercultural communication nowadays. The aim is to research the principles of the personal and group communication, define influence of cultural differences in intercultural communication on marketing processes companies. In the theoretical part are defined basic psychological concepts of interpersonal communication, culture, communication …víceKlíčová slova
Firemní komunikace globalizace chování zákazníků interkulturní komunikace kultura kulturní odlišnosti kulturní šok marketingová komunikace mezilidská komunikace. Corporate communication culture culture shock cultural differences customer behavior globalization intercultural communication interpersonal communication marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hywfr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení komunikace v podnikové praxi
Simona Brchlová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Interkulturní komunikace a marketing s národy Dálného východu
Zuzana Benešová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva