Comportement du consommateur et strategie de la société Apple – Petra Janošková
Petra Janošková
Master's thesis
Comportement du consommateur et strategie de la société Apple
Consumer behaviour and Strategy of Apple society
Abstract:
The main objectif of the thesis Cunsomer Behavior and the Apple strategy is to expose the questions about the Apple strategies and their effect to the ordinary life of consumers. How the consumer feel the products and what he do before choising one of the products created by AppleAbstract:
Hlavním cílem této diplomové práce pod názvem Chování spotřebitele a strategie společnosti Appel je přiblížit problematiku týkající se strategií a nasledných vlivů firmy Apple na každodenní život spotřebitele, na jeho podled a vnímání jak nabizených produktů tak marketingových činnů tohoto velmi důležitého činitele na poli informatiky a hudebního trhu
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2010
- Supervisor: Jitka Uvírová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMaster programme / field:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Theses on a related topic
-
Způsoby ovlivnění nákupního chování spotřebitele
Jan Patka -
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
Kristýna Nová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Veronika Rejčová -
Odměňování zaměstnanců - strategie a mzdová politika ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Pánková -
Vymezení pojmu bezpečnost, bezpečnostní strategie a politika státu
Jana Bláhová -
Odměňování zaměstnanců - strategie a mzdová politika ve vybraném podnikatelském subjektu
František Vazač
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights