Comportement du consommateur et strategie de la société Apple – Petra Janošková
Petra Janošková
Diplomová práce
Comportement du consommateur et strategie de la société Apple
Consumer behaviour and Strategy of Apple society
Abstract:
The main objectif of the thesis Cunsomer Behavior and the Apple strategy is to expose the questions about the Apple strategies and their effect to the ordinary life of consumers. How the consumer feel the products and what he do before choising one of the products created by AppleAbstract:
Hlavním cílem této diplomové práce pod názvem Chování spotřebitele a strategie společnosti Appel je přiblížit problematiku týkající se strategií a nasledných vlivů firmy Apple na každodenní život spotřebitele, na jeho podled a vnímání jak nabizených produktů tak marketingových činnů tohoto velmi důležitého činitele na poli informatiky a hudebního trhu
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: Jitka Uvírová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 5. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Způsoby ovlivnění nákupního chování spotřebitele
Jan Patka -
Hudba jako součást reklamy a nástroj k ovlivnění spotřebitele
Kristýna Nová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Alternativní životní styly a chování spotřebitele
Veronika Rejčová -
Odměňování zaměstnanců - strategie a mzdová politika ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Pánková -
Vymezení pojmu bezpečnost, bezpečnostní strategie a politika státu
Jana Bláhová -
Odměňování zaměstnanců - strategie a mzdová politika ve vybraném podnikatelském subjektu
František Vazač
Název
Vložil
Vloženo
Práva