Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti – Ing. Otakar Lucák
Ing. Otakar Lucák
Diplomová práce
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Online marketing effectiveness in relation to brand management of a real estate corporation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou efektivity internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti. Má za cíl zjistit, jaká je současná efektivita internetového marketingu v budování značky, a navrhnout možné alternativy ke zvýšení efektivity řízení značky vybraného podniku internetovým marketingem. První část se věnuje hlavním aspektům realitního trhu včetně analýzy současné …víceAbstract:
The thesis is devoted to the matters of an online marketing effectiveness in relation to the brand management of a real estate corporation. Its aim is to determine, what is the current marketing effectiveness in brand building and to propose other possible alternatives in order to increase effectiveness of the brand management in chosen business via online marketing. The first part focuses on the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bqvno/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané firmy
Zuzana Košarišťanová -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Online marketing vybraného podniku/značky
Wanda Lesley Ann Špániková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online marketing
Barbora Brychtová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Barbora Piknová