Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti – Ing. Otakar Lucák
Ing. Otakar Lucák
Master's thesis
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Online marketing effectiveness in relation to brand management of a real estate corporation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou efektivity internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti. Má za cíl zjistit, jaká je současná efektivita internetového marketingu v budování značky, a navrhnout možné alternativy ke zvýšení efektivity řízení značky vybraného podniku internetovým marketingem. První část se věnuje hlavním aspektům realitního trhu včetně analýzy současné …moreAbstract:
The thesis is devoted to the matters of an online marketing effectiveness in relation to the brand management of a real estate corporation. Its aim is to determine, what is the current marketing effectiveness in brand building and to propose other possible alternatives in order to increase effectiveness of the brand management in chosen business via online marketing. The first part focuses on the main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bqvno/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUCÁK, Otakar. \textit{Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/cp8w9w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Online marketing vybrané firmy
Zuzana Košarišťanová -
Budování značky a aplikace online marketingu
Michaela Potměšilová -
Online marketing vybraného podniku/značky
Wanda Lesley Ann Špániková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online marketing
Barbora Brychtová -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Barbora Piknová