Adam JURÁNEK
Bakalářská práce
Marketing maloobchodu Decathlon
Retail marketing
Anotace:
Práce zkoumá marketingové strategie společnosti Decathlon v kontextu maloobchodního prostředí. První část analyzuje fungování marketingového mixu rozšířeného na sedm prvků (7P) a jeho aplikaci v rámci Decathlonu. Každý prvek je podrobně popsán a vysvětlen s důrazem na jeho úlohu v strategii společnosti. Dále je prostřednictvím historie a produktového spektra Decathlonu poskytnut obraz o vývoji a rozsahu …víceAbstract:
This thesis examines Decathlon's marketing strategies in the context of the retail environment. The first part analyses the operation of the seven elements (7P) marketing mix and its application within Decathlon. Each element is described and explained in detail with an emphasis on its role in the company's strategy. Furthermore, a picture of the development and scope of Decathlon's activities is provided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURÁNEK, Adam. Marketing maloobchodu Decathlon. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová