Bc. Milan Fořt
Master's thesis
Digitální aktivace značky
Digital Brand Activation
Abstract:
Digitální aktivace je poměrně nová disciplína v celém komunikačním mixu. Valná většina komunikačních agentur a marketérů se s tímto nástrojem seznamuje a poznává výhody i nevýhody jeho použití. Právě v době finanční krize a poklesu tržeb je digitální aktivace cestou, kterou je možno získat zájem spotřebitelů a změnit je z pouhých přihlížejících konzumentů obsahu na nakupující. Z tohoto důvodu popíši …moreAbstract:
Digital activation is a relatively new discipline in the entire communication mix. Most communication agencies and marketers are getting to know this tool and its advantages and disadvantages. In times of financial crisis and reductions in earnings digital activation is a way to of arousing interest in consumers and change them from mere looker-on consuming content to buyers. For this reason I will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/zt150/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2011
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Shopper marketing v digitální éře
Renáta Pavlíčková -
Shopper marketing v digitální éře
Renáta Pavlíčková -
Shopper marketing v digitální éře
Renáta Pavlíčková -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Purpose-driven marketing strategies
Ema Štefancová -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert