Rozvoj čtenářské gramotnosti v předmětu český jazyk v primární škole prostřednictvím digitálních zdrojů – Markéta FIŠAROVÁ
Markéta FIŠAROVÁ
Diplomová práce
Rozvoj čtenářské gramotnosti v předmětu český jazyk v primární škole prostřednictvím digitálních zdrojů
Reading literacy development in the Czech language through digital resources
Anotace:
Obsah diplomové práce je věnován problematice čtenářské a digitální gramotnosti u žáků prvního stupně základní školy. V teoretické části jsou oba jevy blíže popsány, a to i s ohledem na význam těchto fenoménů pro úspěšné uplatnění jedince ve společnosti. Blíže je specifikován nejen současný stav rozvoje těchto gramotností v českých školách a existující limity, ale jsou uvedeny i nejvhodnější způsoby …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis is to contribute to understanding of reading and digital literacy among the first grade primary school pupils. In the theoretical part both phenomena are described in more detail as well as their importance for successful functioning of any individual in society. Furthermore the empirical part deals with current development of these skills at Czech primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIŠAROVÁ, Markéta. \textit{Rozvoj čtenářské gramotnosti v předmětu český jazyk v primární škole prostřednictvím digitálních zdrojů}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/cpg7hd/.
Jak správně citovat práci
FIŠAROVÁ, Markéta. Rozvoj čtenářské gramotnosti v předmětu český jazyk v primární škole prostřednictvím digitálních zdrojů . Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
E-gramotnost jako součást čtenářské gramotnosti
Štěpánka DROZDOVÁ -
Mediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věku
Aneta Černovská -
Mediální gramotnost jako aktuální téma vzdělávání uživatelů veřejných knihoven
Zbyněk Tajovský -
Tištěné a digitální výukové zdroje v učení žáků 2. stupně ZŠ
Aneta HOLUBOVÁ -
Vliv ICT na atraktivnost výuky a ICT dovednosti žáků
Pavel KOKORUDA -
Využití ICT u žáků středních odborných škol při vyučování a přípravě na vyučování
Karolina Vydrová -
Genderové rozdíly v přístupech k ICT u žáků základní školy
Radek Novotný