Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti – Bc. Lucie Jeřábková
Bc. Lucie Jeřábková
Master's thesis
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Analysis of current methods of communication and design models of future performance
Anotácia:
Tématem diplomové práce je Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti se zaměřením na Vzdělávací program ČEZ.Teoretická část této diplomové práce se zabývá definicemi komunikace a marketingu. Dále jsou zde popsány modely 4P a modifikovaný model 7P a větší zřetel je věnován deskripci komunikačního mixu, přičemž teoretické poznatky z tohoto tématu jsou konfrontovány …viacAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with definitions of communication and marketing. Then there are the models described 4P and 7P modified model and greater attention is devoted to the description of the communication mix, and theoretical knowledge of this topic are confronted with the practical tools used in Education program. The practical part deals with the specification of the program itself …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zxjsj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2011
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Školní vzdělávací program a komunikační schopnosti žáků ve střední odborné škole
Karolína SOCHOROVÁ -
Posouzení didaktické vybavenosti a zastoupení typů slohových cvičení ve vybraných učebnicích českého jazyka pro 1. stupeň základní školy (v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a komunikační výchovu)
Hana ŠAFÁŘOVÁ -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Trůbl -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Monika Slavíková -
Podpora prodeje vybraného produktu
Štěpánka Tůmová