Vojtěch Rýdl

Bakalářská práce

Možnosti gamifikace a aplikovaní herních myšlenek v podnikovém prostředí

Possibilities of gamification and applying gaming ideas in a corporate environment
Anotace:
Hlavním tématem této práce je gamifikace, neboli využití herních mechanismů v neherním prostředí, a její možnosti v podnikovém prostředí se zaměřením na oblast informačních technologií. První dvě kapitoly přináší souhrn základních poznatků z literatury, teoretický náhled na gamifikaci, a souhrn úspěšných příkladů aplikace herních prvků, systematicky rozdělených do tří oborů souvisejících s informatikou …více
Abstract:
The main topic of this thesis is gamification, in sense of using game mechanics in a non-game environment, and its possibilities in the business environment, with focus on information systems and information science. The first two chapters provide a summary of basic knowledge from literature, theory of gamification, and summarize the examples of successful application of gamification, divided into …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Michal Šebesta
  • Oponent: Tomáš Bruckner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37175