Eva ČERVENÁ

Bachelor's thesis

Marketingový plán kaváren Cross Cafe

Marketing plan Coffee Bars CrossCafe, Inc.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro kavárny CrossCafe, s. r. o. První část práce popisuje teoretické kroky při sestavování marketingového plánu. Jako zdroje informací, které byly vyuţity ke zpracování této části, byla pouţita literatura zabývající se marketingem a problematikou marketingového plánování. Druhá část práce se zabývá praktickým sestavením marketingového plánu …more
Abstract:
The theme of this bachelor´s dissertation is the composition of a marketing plan Coffee Bars CrossCafe, Inc. The first part of the dissertation describes the theoretical steps of the composition of the marketing plan. As the resources which were used for processing of this part were gained publications concerned with marketing problems. The second part of the dissertation defines the actual composition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ČERVENÁ, Eva. Marketingový plán kaváren Cross Cafe. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická