Eva ČERVENÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán kaváren Cross Cafe
Marketing plan Coffee Bars CrossCafe, Inc.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro kavárny CrossCafe, s. r. o. První část práce popisuje teoretické kroky při sestavování marketingového plánu. Jako zdroje informací, které byly vyuţity ke zpracování této části, byla pouţita literatura zabývající se marketingem a problematikou marketingového plánování. Druhá část práce se zabývá praktickým sestavením marketingového plánu …víceAbstract:
The theme of this bachelor´s dissertation is the composition of a marketing plan Coffee Bars CrossCafe, Inc. The first part of the dissertation describes the theoretical steps of the composition of the marketing plan. As the resources which were used for processing of this part were gained publications concerned with marketing problems. The second part of the dissertation defines the actual composition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERVENÁ, Eva. Marketingový plán kaváren Cross Cafe. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method
Martina Hochmalová -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Michal Lanc -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
František Vinklárek -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová