Eva ČERVENÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán kaváren Cross Cafe
Marketing plan Coffee Bars CrossCafe, Inc.
Abstract:
Tématem bakalářské práce je sestavení marketingového plánu pro kavárny CrossCafe, s. r. o. První část práce popisuje teoretické kroky při sestavování marketingového plánu. Jako zdroje informací, které byly vyuţity ke zpracování této části, byla pouţita literatura zabývající se marketingem a problematikou marketingového plánování. Druhá část práce se zabývá praktickým sestavením marketingového plánu …moreAbstract:
The theme of this bachelor´s dissertation is the composition of a marketing plan Coffee Bars CrossCafe, Inc. The first part of the dissertation describes the theoretical steps of the composition of the marketing plan. As the resources which were used for processing of this part were gained publications concerned with marketing problems. The second part of the dissertation defines the actual composition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERVENÁ, Eva. Marketingový plán kaváren Cross Cafe. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method
Martina Hochmalová -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho marketingová propagace
Jaromír Hoffmann -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Michal Lanc -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
Tomáš Zakucia -
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
František Vinklárek -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
Adéla Štanderová