Role asistenta pedagoga při vzdělávání žáků s SVP na základní škole – Aneta REICHELOVÁ
Aneta REICHELOVÁ
Diplomová práce
Role asistenta pedagoga při vzdělávání žáků s SVP na základní škole
The role of teaching assistant in the education of pupils with SEN in primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rolí asistentů pedagoga, konkrétně u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Cílem práce je zjistit, jaké je současné postavení asistentů pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků s SVP na konkrétní základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení profese asistenta pedagoga, z hlediska legislativy …víceAbstract:
This master´s thesis deals with the role of teaching assistants, specifically the ones assisting the pupils with special educational needs at primary school. The aim of the thesis is to determine the current position of teaching assistants in the educational process of pupils with special educational needs at a specific primary school. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REICHELOVÁ, Aneta. Role asistenta pedagoga při vzdělávání žáků s SVP na základní škole. Ostrava, 2025. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Žaneta PŘIKRYLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na specifické poruchy učení
Matěj Sion