Návrh digitální marketingové strategie vybraného podniku – Jakub Kršňák
Jakub Kršňák
Diplomová práce
Návrh digitální marketingové strategie vybraného podniku
Design of a digital marketing strategy for a selected company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit komplexní digitální marketingovou strategii pro vodáckou cestovní kancelář. Samotnému návrhu strategie, který je založen na modelu See-Think-Do-Care předchází analýza cílové skupiny a její segmentace pomocí dat MML-TGI. Tato segmentace odhaluje celkem 4 relevantní segmenty, kterým jsou díky datům MML-TGI a softwaru Data analyzer přiřazeny sociodemografické a behaviorální …víceAbstract:
The aim of this thesis is to create a comprehensive digital marketing strategy for travel agency specializing in water sports. The actual design of the strategy, which is based on the See-Think-Do-Care model, is preceded by an analysis of the target group and its segmentation using MML-TGI data. This segmentation reveals 4 relevant segments to which socio-demographic and behavioural characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93425
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93425
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi