Jakub Kršňák

Diplomová práce

Návrh digitální marketingové strategie vybraného podniku

Design of a digital marketing strategy for a selected company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je vytvořit komplexní digitální marketingovou strategii pro vodáckou cestovní kancelář. Samotnému návrhu strategie, který je založen na modelu See-Think-Do-Care předchází analýza cílové skupiny a její segmentace pomocí dat MML-TGI. Tato segmentace odhaluje celkem 4 relevantní segmenty, kterým jsou díky datům MML-TGI a softwaru Data analyzer přiřazeny sociodemografické a behaviorální …více
Abstract:
The aim of this thesis is to create a comprehensive digital marketing strategy for travel agency specializing in water sports. The actual design of the strategy, which is based on the See-Think-Do-Care model, is preceded by an analysis of the target group and its segmentation using MML-TGI data. This segmentation reveals 4 relevant segments to which socio-demographic and behavioural characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93425