Natálie Široká

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Snuggswear, s.r.o. a návrh na její vylepšení

Marketing strategy of the company Snuggswear, s.r.o. and proposal for its improvement
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Snuggswear a poskytnutí návrhů na její vylepšení. Snuggswear je původem česká společnost, která se zaměřuje na výrobu a prodej menstruačního spodního prádla a dalších produktů týkajících se intimního zdraví. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmů marketing, marketingový mix, komunikační mix, SWOT …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current marketing strategy of the company Snuggswear and provide suggestions for its improvement. Snuggswear is originally a Czech company that focuses on the production and sale of period underwear and other intimate health products. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of the terms marketing, marketing mix, communication mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89123